4 februarie 2012

O pasare cu aripile frante



Priveşte-mă!
Sunt eu aşa cum nu mă ştii
O pasăre cu aripile frânte.
Plutesc peste valuri, m-ascund după nori,
Mă hrănesc cu minute, secunde.
Zadarnic mi-e somnul şi trista credinţa
In ochi şi pe pene îmi citeşti neputinţa,
Dar zbor cu zborul meu dulce
Şi lin şi sec uneori,
Şi zbor-o pasăre cu aripile frânte
Zadarnic mi-e zborul în zori.

Trec prin ferestre şi porţi înflorate
Şi mi se topesc aripile-n noapte...
In zorii zilei iţi ajung în odaie.
Vad patul, tavanul, pereţii- văpaie.
Alunec pe pragul ferestrei.
Mă ard tavanul,pereţii...
Tu dormi şi dulce ţi-e somnul,
Şi-amare ale mele lacrimi fierbinţi.
Mă doare durerea-mi, mă frânge suspinu-mi
Şi negrul tacut din ochi-ţi cuminţi.
Şi aripa mea te acopera-n noapte
Tu dormi şi dulce ţi-e somnul.
Pe frunte sărutu-mi te arde.
Şi-obrazul ţi-e cald, şi umed e-al meu,
Şi-mi şterg durerea ce ochiu-mi o striga
Sa nu-ti franga iubirea ce da sa se stinga...
Deschizi ochii zambind catre mine
Şi-amară-i dulceaţa ce se-ascunde in tine.

Ale mele aripi la un semn se desfac.
Am dispărut pe cerul topit
Cu tot cu doru-mi nebun si spurcat
La fel de pierduta cum am venit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Live, laugh, love

Live, laugh, love