3 februarie 2012

III - Diferenta

Si intr-un final am gasit.Era si cazul...un mister ce parea greu de elucidat si atat de greu de expus in cuvinte. Undeva, candva se cam bateau toate in cap. Acum e mai simplu, desi nu prea clar,dar cum nu se poate mai adevarat. Diferenta dintre mine...si tine!
Pai s-ar traduce cam asa:
Diferenta dintre mine si tine nu am inteles-o pana la capat cu adevarat bine
Unul din doi stie sa-si faca rau, celalt mai putin , dar "EU si TU" e aproape o negatie...
EU ma pierd in detalii si dezordine.TU nu. Si ma tem de trecutul tau si trecutul meu,dar TU nu. "EU si TU" e asa de clar si totodata pare atat de difil...
Viata ma face sa imi pierd somnul, mereu ma face sa inteleg ca e evidenta diferenta dintre mine si tine...Apoi ma intrebi ce fac si surasul tau spulbera framantarile si intrebarile, starea de bine, starea de rau , tortùrile, de ce-urile...
Diferenta dintre mine si tine:
-Cum te simti?
-Bine
-Eu cum ma simt?
- ...
Unul surade de ce este, altul plange de ceea ce nu este....cred ca e o eroare.
Si daca viata mea uneori ar lua-o de la capat, nu ti-as zice inutilitatea acestor incertitudini...Daca o zi frumoasa m-ar infatisa vietii toata tristetea ar fi deja terminata....si as reveni la tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Live, laugh, love

Live, laugh, love