9 octombrie 2014

Intr-o zi

Intr-o zi va fi ma voi trezi la opt si imi voi bea cafeaua la o masa de sticla, zambind. Intr-o zi voi purta panataloni cu o masura in minus. Intr-o zi voi pleca la munca zambind mandra de pe tocurile mele cui. Intr-o zi telefonul meu va invata sa sune. Intr-o zi voi merge la Opera si voi plange. Intr-o zi imi voi conduce prietena la aeroport. Intr-o zi voi merge la Teatru si voi rade. Intr-o zi voi crede in semne. Intr-o zi biblioteca mea va fi plina, iar scaunul din stanga mea nu va fi gol. Intr-o zi voi picta iar. Intr-o zi voi purta camasi albe. Intr-o zi voi iubi.Intr-o zi imi voi semna cartea. Intr-o zi va fi acolo. Intr-o zi ma voi aseza pe podea, voi manca inghetata si ma voi uita zambind la “Love in the afternoon”. Intr-o zi voi calarii. Intr-o zi nu voi avea orgoliu. Intr-o zi voi desena cu drag. Intr-o zi va fi zapada, prajituri in cuptor si Frank Sinatra. Intr-o zi nu voi mai mintii.
Intr-o zi, acum trag jaluzelele. E noapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Live, laugh, love

Live, laugh, love