4 august 2014

Scrisoare

Si de ce ai avea nevoie de mine? Un suflet curat nu sunt. Si nici la osanda nu-s pregatita sa merg.
Sa-ti scriu poeme in ceas de seara? Alternative ai cu carul. Sa iti pictez chipul necunoscut? Cum as putea sa ma incumet? Mai am rost, mai am suflare, mai am suflet si dorinte. Mai am timp si nu putin. Mai am timp sa ma pripesc, mai vreau ani sa mai gresesc. Si sa repar. Si sa invat.
Mai vreau sa simt, sa vad, s-aud. Sa scald dimineti in cesti de cafea. S-arunc zile in cercuri de fum. Sa-ntrec copaci verzi si tristi. Sa mangai foile ingalbenite de vreme ale unei carti. Sa pierd ore cu nimicuri. Sa ma afund in vise si sa trag de ele pana in acele dimineti pe care le innec in cafele.
Nu-s in robie. Nu de eliberare am nevoie. Mai da-mi timp. Acel timp a carui roaba sa fiu si sa cer eliberare.
Nu plec! Nu vin! Mai da-mi timp!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Live, laugh, love

Live, laugh, love