4 februarie 2013

Scrisoare de dragoste

Au trecut atatia ani in care,in fiecare dimineaţa, ceasca mea de cafea imi fura zâmbete si saruturi.
Tu nu erai pentru a i le fura ei.

Au trecut atatia ani in care adormeam privind luna, rupand-o si punând-o la loc cu proprii ochi gândindu-ma la tine.
Dar iar tu nu erai.

Au trecut o atatia ani in care am ucis rasarituri si apusuri convinsa ca asa timpul pana la vederea ta va fi mai scurt. Dar tu te indepartai mereu.

Au trecut atatia ani in care am strigat numele tau necunoscut si l-am purtat in tot universul.
Dar nici un raspuns.

Au trecut atatia ani in care in fiecare noapte iti visam chipul ca apoi dimineata sa-l uit.
Au trecut o gramada de ani in care luand creionul  am incercat sa-ti desenez chipul. Am facut o mie de desene pe care apoi vantul le lua si le ducea in acel univers in care iti strigam numele.
Au trecut o gramada de ani pana sa te intalnesc si vor mai trece o gramada de ani care imi vor confirma ca esti TU!
Tu cel pe care l-am visat,al carui nume l-am strigat si al carui chip l-am construit rupand luna si amestecand-o cu stelele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Live, laugh, love

Live, laugh, love