15 septembrie 2012

Socoteli ...

Ma gandesc cumva ca ne mai despart doar vreo 3 luni pana cand vom zice adio si acestui an. Ce ma intriga e ca il credeam a fi un an foarte stresant, cu grele incercari ce vor lasa cicatrici,insa a fost doar un an ciudat. Anul acesta am invatat enorm de multe lucruri...gen: sa gatesc,sa imi organizez mult mai bine timpul, sa reusesc sa fac piata cu mai putin de 300 de euro. Anul asta m-am indragostit de Audrey si mi-am descoperit pasiunea pentru dulciuri. Anul asta i-am dat o fata noua blog-ului. M-am casatorit. Am devenit mai rea.Am devenit mai buna.
Dar nu am de gand sa imi inchei aici socotelile cu 2012. Mi-a promis mai multe: ca voi da de carnet si...mai important:mi-a promis Parisul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Live, laugh, love

Live, laugh, love